Orthen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Orthen


 
IndexIndex  Over OrthenOver Orthen  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Lanum Manëel

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Lanum Manëel  Empty
BerichtOnderwerp: Lanum Manëel    Lanum Manëel  Icon_minitimezo jun 02, 2013 3:11 pm

Naam: Lanum Manëel

Roepnaam: Lanum

Geslacht: Vrouw

Leeftijd:
812 jaar.

Vampier/Engel/Demoon:
Engel

Waar komt jou personage vandaan?
Lanum is opgegroeid in een mooien stad vol welvaard en vrede.
Toen ze vijftien was verdwaalde ze in een groot misterieus bos. Ze kwam bijna om van de honger,
en net toen ze haar laatste energie verbruikte om te kunnen ademen kwam er een figuur te voorschijn, een mooie slanke damen verscheen in de verte in een fel wit licht dat oog verblindend was.
Pallas Athena Kwam haar een voorstel aanbieden, in ruil voor Lanum’s haar zicht Bood Pallas het eeuwige leven aan, en daar ging Lanum mee akkoord. Na een aantal jaar zonder zicht en in het bos geleeft te hebben heeft ze een nieuwe eigenschap ontwikkeld. Het jagen gaat een stuk makkelijker sinds ze trillingen van kilometers afstand kan aanvoelen.

*Pallas Athena is de latijnse god van de welvaard.

Goede karaktereigenschappen:
Door haar blindheid zijn haar andere zintuigen velemalen krachtiger geworden.
Ze is behulpzaam en heel sociaal, ontdekt graag nieuwe dingen en is leer gierig

Slechte karaktereigenschappen:
Kan heel erg eigenwijs zijn, weg gezonken in haar gedachten, kan soms heel agressief/sarcastisch overkomen maar dat is niet altijd haar bedoeling.
moet op de grond blijven staan of iets aanraken wat met de grond in connectie staat anders kan ze geen trillingen meer opvangen.

Unieke Krachten:
Kan trillingen van bewegenden objecten waarnemen via de grond.
Ook is ze in staat om precies een afstand te kunnen berekenen van een bepaald voorwerp/karakter.

Uiterlijke beschrijving:
Lanum heeft lange witte haren tot aan haar onderrug. Haar ogen staan altijd open en zullen niet knipperen, haar iris zo wit als de maan met een blauwige gloed uit de oceaan.

Wapens of atributen:
Ze heeft een lange witte pijl en boog, met een gouden draad.De randen van de boog zijn versiert met tribal achtige golfjes ingesneden in het witte hout.
Foto’s:
Lanum Manëel  Personagemike

Verhaal verteld in personage:
ZOEF.
Een perfect schot, “eindelijk wat anders te eten dan lamsvlees” zij Lanum in der eigen terwijl ze opweg was naar het doden dier.
ze kwam dichter en dichter bij het arme diertje aan.
Het werd steeds duidelijker na maten dat ze dichter bij kwam dat ze een jong hertje heeft omgebracht.
ze stond er bij en staarde er naar.
zo jong, alleen gelaten, verdwaald, zo eenzaam zo... zo .... z.....
Een Flashback schoot omhoog in der hoofd.
Ze zag alles weer opnieuw gebeuren, van schrik liet ze haar boog vallen die ze nog vast had.
ze mompelde wat in der zelf en staarde maar naar voren.
ze zag hoe ze verdwaald raakte in de grote bossen, hoe ze verstoppertje met der vrienden speelden en hoe ze verdwaald raakte.
Hoe ze haar laatste adem uitliet en hoe ze Pallas Athena te voorschijn zag komen.
Hoe ze de deal heeft gesloten, zo veel pijn!
zachtjes rolde een traan over haar wang en kuste de grond.
Ze kwam weer bij zinnen en keek naar het hert.
Ze mompelde tegen het doden dier dat dit zo niet langer kan, "Ik ga een oplossing zoeken voor mijn dromen mijn nachtmerries en mijn flashbacks!. Maar eerst ga ik jou rustig oppeuzel"
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lanum Manëel
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Orthen :: Personages Inschrijven :: Inschrijving engelen.-
Ga naar: