Orthen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Orthen


 
IndexIndex  Over OrthenOver Orthen  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Oriax Seth Emilio

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Oriax Seth Emilio Empty
BerichtOnderwerp: Oriax Seth Emilio   Oriax Seth Emilio Icon_minitimevr jan 11, 2013 5:41 am

Je leven begint niet als je voor het eerst het licht ziet. Pas als je je eigen keuzes kunt maken, dan zul je leven. Dan pas kun je genieten van het leven. Van al je fouten. Van alle pijn die het veroorzaakt en uiteindelijk zul je niet meer kunnen lachen om vallen en opstaan. Dan zul je alleen nog maar vallen en nooit meer willen opstaan. Ach, al doe je altijd je best om iedere ziel te laten stralen. Blijkbaar is dat niet eens genoeg om respect te krijgen. Die verschrikkelijke plek, die vol verlichting zou zijn. Geloven moet je niet doen. Respect zal je er nooit krijgen. Dat verdien je niet, want je bent maar een goedzak. Nee, dit moest anders zijn. Zo is de wereld niet geschapen. Bij de keuze was je pas vrij. Eindelijk begon je leven. Zou je eeuwig een slaaf van het lichte zijn of een monster uit de diepte. De duisternis roept je. Laat ze niet op je wachten.

Als je de grootste helden daden kunt verrichten, zou je dan ook het ergste kunnen doen wat er in deze werelden bestaat? Met deze vragen zou een kind zich niet moeten bemoeien, maar toch gebeurd het. "Je redde je zusje uit de brand! Je bent een held!' Het zette het jochie van 8 aan het denken. Hij groeide op met zieke gedachtes, die hij nooit uitvoerde. Zijn ouders noemde hem Seth, maar zijn aardse naam was
Pijn is niets vergeleken met geluk. Geluk kan je breken als het weer even omslaat, dan breekt het je. Pijn is maar voor even en kan alleen maar beter worden. Oriax past al zijn hele leven zijn technieken aan. Hij zoekt de pijn op. Al zou hij het zelf moeten uitproberen, dan zou hij dat doen. Alles om maar zijn tactieken beter te maken. Waarom zou je maar een keer het ergste doen, als het ook een leven lang kan? Het ene leven als een held en het andere als een duivel. Dit leven vind hij niet erg. Hij geniet er zelfs van. Mensen martellen tot ze hem smeken om vergeving. Tot ze smeken om de dood. Als het kon zou hij lachen, maar hij kijkt altijd serieus. De persoon die hem een glimlach kan brengen, is nog lang niet geboren. Nou ja.....kon hij wel glimlachen?

http://www.fanpop.com/fans/MarselMagical/gallery


Laatst aangepast door Oriax op za feb 09, 2013 1:24 am; in totaal 11 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Barbiel
Admin
Admin
Barbiel


Aantal berichten : 21
Reputatie : 20
Registratiedatum : 10-11-12

Oriax Seth Emilio Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oriax Seth Emilio   Oriax Seth Emilio Icon_minitimevr feb 08, 2013 11:21 am

Je personage is erg mooi uitgewerkt en duidelijk. Alleen zit er een probleem in de foto's. Ik heb graag dat je bestaande sites gebruikt en die eventueel naar mij doorstuurt via een bericht. Dan zet ik ze bij je lijst.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://orthen.actieforum.com
Gast
Gast




Oriax Seth Emilio Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oriax Seth Emilio   Oriax Seth Emilio Icon_minitimeza feb 09, 2013 12:54 am

Ooh nvm ik deed iets doms Razz

Ik snap niet wat er fout gaat steeds :$ dus maar even zo gelaten...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Oriax Seth Emilio Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oriax Seth Emilio   Oriax Seth Emilio Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Oriax Seth Emilio
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Orthen :: Personages Inschrijven :: Inschrijving demonen.-
Ga naar: