Orthen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Orthen


 
IndexIndex  Over OrthenOver Orthen  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Yoon Jin Ae Cha

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Yoon Jin Ae Cha Empty
BerichtOnderwerp: Yoon Jin Ae Cha   Yoon Jin Ae Cha Icon_minitimeza dec 29, 2012 11:30 pm

Lezen, muziek en schrijven. Dit zijn de dingen die me urenlang bezig kunnen houden. Zeg nou eens eerlijk, muziek is dat niet iets moois? De prachtige tonen die afkomstig zijn van de piano of de rustgevende en vrolijke gevoel dat je krijgt bij het horen van de tonen die een fluit maakt. Muziek kan ieders dag goed maken, net zoals ik dat kan naja..Ik probeer het en meestal lukt het me wel. Ik hou ervan om anderen aan het lachen te maken, ondanks dat ik bijna geen humor heb, maar daar heb ik zo mijn andere manieren voor. Men beschrijft me als: Nieuwsgierig, verlegen, schattig en soms stil. Van mezelf weet ik wel dat ik erg nieuwsgierig ben wat me vaak genoeg in de ''problemen'' heeft geholpen. Het is gewoon zo dat ik graag nieuwe dingen wil leren en af en toe pakt het een beetje verkeerd uit. Daar zit ik niet zo mee aangezien ik doe aan 'Vergeven en vergeten.' Het is belangrijk om wezens te vergeven, want als je dit niet doet zorgt het alleen maar voor ellende, wraak en verdriet. Als je er niet meer zo met je probleem zit omdat je geleerd hebt om er mee te dealen dan is er ook niets meer om verdrietig over te zijn toch? Ik heb ergens gelezen dat er 2 wolven verstopt zitten in elk levend wezen.(Natuurlijk zijn het geen echte wolven, maar goed) De een is de witte wolf die vecht voor hoop, liefde en vreugd en de andere is de zwarte wolf die strijd voor haat, jaloezie en wanhoop. De wolf die wint is de wolf die de persoon zelf voedt.

Ik heb beiden van mijn ouders kwijt geraakt en het liefst praat ik niet over hoe ze zijn omgekomen, maar natuurlijk heb ik wel hele mooie herinneringen die ik wel met jullie zou willen delen, zoals die keer dat ik voor het eerst ging vliegen met mijn prachtige witte vleugels. Mijn vader had een aantal flinke blauwe plekken aan over had gehouden.Natuurlijk als engel zijnde hen ik een kracht. Ik kan alle soorten planten, kruiden en bomen die je maar kunt bedenken laten groeien in welke kleur dan ook. Ik hoef me alleen maar te concentreren op een bepaalde type plant en Tadaa.

Iedereen vertelt me maar dat ik personen te snel vertrouw en te veel geef om personen waar vele de hoop al op hebben gegeven. Misschien is dit wel een zwakke kant van mij, maar ik kan er eigenlijk niet zo veel aan doen. Ik geloof in het goede van iedereen en ik denk dat niemand helemaal een zwart hart kan hebben..Dat is onmogelijk, vind je ook niet?

In het begin heb ik al vertelt dat ik erg veel van muziek, schrijven en lezen hou, daarom heb ik altijd, maar dan ook altijd mijn fluit bij me en een boek, waarin ik kan lezen en schrijven.

Yoon Jin Ae Cha Dudett10
Yoon Jin Ae Cha Dudett11
Terug naar boven Ga naar beneden
Barbiel
Admin
Admin
Barbiel


Aantal berichten : 21
Reputatie : 20
Registratiedatum : 10-11-12

Yoon Jin Ae Cha Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yoon Jin Ae Cha   Yoon Jin Ae Cha Icon_minitimema jan 07, 2013 1:32 am

Je lijst is over het algemeen in orde. Alleen zag ik dat twee van je foto's (de bovenste en tweede van de onderste drie foto's) niet in orde waren: de webpagina kon niet gevonden worden, dus kon ik de foto's ook niet zichtbaar maken voor de rest. Als je mij de foto's via een bericht met een geldig webadres opstuurt zal ik het bij je lijst zetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://orthen.actieforum.com
Barbiel
Admin
Admin
Barbiel


Aantal berichten : 21
Reputatie : 20
Registratiedatum : 10-11-12

Yoon Jin Ae Cha Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yoon Jin Ae Cha   Yoon Jin Ae Cha Icon_minitimewo jun 05, 2013 7:19 am

Je bent goedgekeurd en kunt beginnen met de RPG. Bedankt voor het deelnemen aan Orthen!

Ik sluit dit.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://orthen.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Yoon Jin Ae Cha Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yoon Jin Ae Cha   Yoon Jin Ae Cha Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Yoon Jin Ae Cha
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Orthen :: Personages Inschrijven :: Inschrijving engelen.-
Ga naar: