Orthen
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Orthen


 
IndexIndex  Over OrthenOver Orthen  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Serváki Lunacy

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Serváki
Systeem Beheerder
Systeem Beheerder
Serváki


Aantal berichten : 22
Reputatie : 9
Registratiedatum : 17-12-12
Leeftijd : 32
Woonplaats : Tilburg

Serváki Lunacy Empty
BerichtOnderwerp: Serváki Lunacy   Serváki Lunacy Icon_minitimevr dec 28, 2012 4:57 am

Naam: Serváki Lunacy

Biografie \ Persoonlijkheid:
“Echt terreur is niet het zicht naar de dood, maar de dood zelf. Wat is de vrees voor dood? De vrees naar het onbekende. Zelfs de meeste verdoemden wezens vrezen Serváki, het vervloekte bloed heeft zijn geest vervuild. Zijn waanzin kan bijna elke vorm aannemen, van overweldigende moorddadige neigingen tot zwaare catatonie. Zit vele malen tegen zichzelf te praten, de aangename maar rustige buur, de borderline-suïcidale muzikant, dat zijn de stemmen in zijn hoofd en nog steeds zijn het zijn beste vrienden. Lach als je wilt, het maakt niet uit, dat maakt jou en mij anders, Simpel... - Ik herinner me wat ik zag toen ik volledig en echt dood was, Jij zou ook gek zijn geworden. Je noemt me gek zeg je? Ben je bang voor wat ik kan doen, of wat ik ga doen? Wat een fascinerende reactie.. Een professor vroeg ooit “Wat is er in deze wereld dat het leven voor jou het moeite waard maak?” Serváki zei uiteindelijk,"katten, ik hou van katten.” Maar verder ik ben gevangen in mijn eigen gedachten eigenlijk bang om mijn ogen te openen. Ik hou ook totaal niet van sociaal verdiepenissen, de aarde is overspoeld met mensen die niet de moeite waard zijn om mee te praten. Ik ontmoeten ooit een persoon en hij praat en hij praat en zegt dingen zoals 'laat me je iets vertellen' en 'Ik wil alleen maar dit zeggen'. Nou, hij is nu dood, dus hou je kop! Maar als je mij bij het goede punt raakt wil ik best een gesprekje voeren. Normaal gesproken zou ik je dingen vragen zoals doe je aan bellen blazen?, en wat is je favoriete kleur?, maar ik heb geleerd sindsdien dat het onbeleefd is, dus hoi, hoe gaat het ermee? Maar om niet af te dwalen, De verstikking, broeierige, dodelijk, en het doden van de regel van geen regel, de consecratie van hebzucht en balken van dwaasheid, en dim domheid en gemeenheid, in de meeste van de zaken van mensen. Slopshirts, haalbare, drie stuivers, goedkoper door de ondergang van levende lichamen en onsterfelijke zielen. Serváki is getransformeerd in het jaar 792, hij is zelf al vergeten hoe oud hij is. Want wat maakt leeftijd nou nog uit? Enigste wat ik nog ken is dood en verdoem. Wat ik eigenlijk vrij prettig vind. Wat moet je met vrienden, die je alleen maar in de weg zitten.Maar het leven gaat niet over de tweede kans. Het gaat over een kleine muis en zijn reis naar een spannende nieuwe land. Dat, mijn vriend, is wat het leven is. Je moet gewoon geen spelletje met mij spelen, want ik speel velen malen harder terug. Ik laat je in elkaar kruipen en je ergste nachtmerries waarnemen. Maar verder ben ik een best redelijk persoon. Zolang je niet in me achtertuint ligt begraven en van mijn muffins afblijft. Weetje laat maar het is gewoon beter om me niet tegen te komen.”

Familie:
Mijn ouders waren nog al ouderwets, Stomme vikingen.. Mijn vader Sovkars en mijn moeder Darbreil waren niet de leukste ouders. ze gooide mij al op een schip dat een stuk land ging veroveren toen ik 6 was. Ik heb niks met Familie, ik weet alleen dat mijn ouders vermoord zijn door weet ik veel wat. Ik vind het niet erg, ze liepen me toch alleen maar in de weg. Ik kan veel beter voor me zelf zorgen dan welk persoon dan ook. KIJK DAN NAAR ME! Zie ik er slecht uit? Er is verdomme niks mis met mij! op het punt na dat ik een vampier ben. Ben ik dood normaal. Nee ik ben niet gek, IK BEN NIET GEK VERDOMME!

Krachten en zwakheden:
Ik ben gek, zie je. Is dat geen kracht genoeg? Elke ochtend sta ik op en zeg ik tegen mezelf 'Goede morgen gekke Serváki, hoe gaat het vandaag?' en elke ochtend ik zeg: 'Ik ben helemaal gek vandaag dank je wel.' Maar wat kan ik eigelijk? Nou ik kan je vertellen, dat ik in het diepst van je hoofd kan kruipen je dingen kan laten ruiken voelen en zien die er niet zijn. Ik kan je in elkaar laten kruipen als een kleine baby. Hoorde je dat in je hoofd, dat stemmetje dat je zelfmoord moet plegen. Dat ben ik. Ik kan je depresiever dan depresief maken en vrolijker dan vrolijk! Dus ik waarschuw je, ga je niet mixen in mijn problemen, want dan wordt ik jou probleem. Enigste probleem is dat ik me vaak moet concentreren, ik ben nog al snel afgeleid, door de stemmen in me hoofd, ze willen zoveel van me en vragen zoveel. Soms wou ik dat ze me met rust lieten, maar eigelijk zijn ze best wel fijn. Ook is Serváki goed in alchemie, het maken van verschilende soorten drank en Elixirs. Zo kan hij heel erg sterke gif maken of juist de lekkerste thee die je ooit geproefd hebt to een alcohol percentage dat een normaal persoon niet kan verdragen.



Wapens of atributen:
Serváki heeft altijd een fles bij met een sterk zelf geproduceerd alcohol elixir. Die hij maakt van verschillende soorten hars uit bomen van het donkere bos. Ook draagt hij altijd een kleine kist bij hem waar alleen hij de sleutel van heeft om zijn nek. Maar wat daar inzit weet alleen hij.


Uiterlijk
Serváki Lunacy 29xbwua
Terug naar boven Ga naar beneden
http://silentidea.nl
 
Serváki Lunacy
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Orthen :: Personages Inschrijven :: Inschrijving vampiers.-
Ga naar: